Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers

Sunday, January 3, 2010

2010

ari ne adalah 1st working utk tahun baru 2010..
arap2 tahun ne lebih baik dari tahun-tahun lepas...
nak citer impian tahun baru ne, aku x pikir lg sbb impian tahun lepas pun belum capai lagi(kuan3x)... so impian tahun lepas, aku forward je ke tahun ne... (ada aku kisah)

lagipun tahun ne, membuat perubahan yang banyak pada diriku
kerana tahun ne aku akan berumur 25 tahun.. (sebenarnya aku x suka umur tu... sbb terasa dah tua sgt...kalo leh aku nak umur sweet-17 jer, sampai bila2!!! ada aku kisah!!!)

so dah masuk ke alam kedewasaan..
masuk bab kedewasaan...erti kedewasaan ne mmg byk... contohnya dewasa dari segi pemikiran, dewasa dari segi emosi, dewasa dari segi tutur kata dll...so arap2 aku dapat terima perubahan tersebut...

selain tu, umur yang mmg dah patut utk kawen.. (ye ler kira tahap dah ranum ler ne...)
masuk bab kawen plak... bukan aku x mau kawen tapi masalahnye ada ke org nak aku ne???!!! (ada aku kisah)

nati aku story-mory lagi ok... dah nak masuk keje ne... daaaa~

p/s:arap2 tahun ne aku lebih tabah utk mengharungi dugaan dan cabaran.

1 pesanan dari kengkawan:

Anonymous said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

Post a Comment

 

PerjaLAnan keHidupan SOrang GAdIs © 2008. Thanks to Blogger Templates | Template Design By: SkinCorner