Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers

Friday, March 5, 2010

Really ker???

ramai org ckp masa bercinta mmg syok...
berindu-rinduan
berkasih-kasihan
bersayang-sayangan
smpi kentut pun rasa wangi semacam...
kalo x jumpe seminggu, rasanye jiwa terasa kosong giler...
aku pun terjebak kekancah perasaan gitu...( ayat mmg keji kan???)
n after married, mcm mn plk ek..
bila aku dgr member2 aku ckp...
"nati bila kawen, ko tau ler nati!!!"
aku dgr pun naik takut...
ye ler, lelagi mcm aku ne, yang cepat boring...
pandang kiri muka si tontel..
pandang kanan muka si tontel gak...
isk3x boleh ke aku harungi suma ne???
ape yg korg rasa b4 kawen n after kawen??? leh beri pandangan sket??

0 pesanan dari kengkawan:

Post a Comment

 

PerjaLAnan keHidupan SOrang GAdIs © 2008. Thanks to Blogger Templates | Template Design By: SkinCorner