Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers

Tuesday, December 29, 2009

PERGI NYE RAKAN SEJAWATKU

Ptg tadi dalam pukul 3 ptg, kami di JK Wire telah mendapat kabar seorg rakan sejawat kami telah pergi menghadap yang ESA!!!
Selama 2 tahun dia berperang dgn kanser payudara yang tahap serius... tapi akhirnye beliau pergi juga akhir nye...
Aku amat kagum pada beliau… wlpn aku jarang bekerjasama pada beliau tapi aku amat kagum kerana beliau begitu tabah utk mengharungi dugaan yang dihadapi…
Kesian aku tgk anak2 arwah kerana masih kecil sudah terasa kehilangan org yang tersayang!!
So now hanye tinggal kenangan… semoga arwah KAK SANABONG (kak AMY) tergolong di kalangan org2 beriman dan rohmu akan dicucuri rahmat…al-fatihah




p/s: Tapi kita hanye manusia biasa, setiap org juga akan pergi menghadap yang ESA!!! Setiap org juga akan merasakan perpisahan!! Cuma waktu je yang kite x pasti lagi!!! Kekadang aku bersyukur sgt kerana masih lagi mempunyai kedua ibu n ayah… aku x tau keadaan aku utk menghadapi jika tuhan menjemput mereka terutama IBU aku….masya allah!!

0 pesanan dari kengkawan:

Post a Comment

 

PerjaLAnan keHidupan SOrang GAdIs © 2008. Thanks to Blogger Templates | Template Design By: SkinCorner