Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers

Sunday, December 27, 2009

CUTI SAKAN

aku cuti selama 4 hari... start hari khamis hingga ler ahad...
aku beri alasan kat boss aku g CUTI-CUTI MALAYSIA... padahal aku membuta je kat umah...
langsung x ke mana pun... aktiviti aku cuma bgn tido, kemas umah sket2 pastu makan, tgk tv pastu sambung membuta lagi...tu ler rutin aku selama 4 hari...(wakakakaka!!!!!!!)
ingat nak datang gak keje pada sabtu n ahad... tapi tahap kemalasan tu dah terlampau sesgt...so ada aku kisah ngan keje yang berlampak pun!!!!!


p/s: entah ler aku rasa mcm dah malas je nak keje kat cne lagi... pagi tadi pun aku terpakse mengumpul kan kekuatan utk bgn g keje!!!! aduih!!!!!!!!!! tak salah aku gak... sape suruh bagi bonus sket sesgt!!!!!!!!

0 pesanan dari kengkawan:

Post a Comment

 

PerjaLAnan keHidupan SOrang GAdIs © 2008. Thanks to Blogger Templates | Template Design By: SkinCorner