Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers

Thursday, December 10, 2009

Bonus!!!!!

Wahhh!!! company aku dah mula sibuk mengenai BONUS $$$$!!!!
aku risau gak berapa yang aku akan dapat nati... 1 bulan ker? 2 bulan ker? atau terus x dapat...
ye ler! dah ler aku ne suka melawan n sound2 boss aku (tapi jika aku dah tension tahap gaban lor)
tapi ada aku kisah (trademark aku dalam opis), kalo ada rezeki x ke mana kan???
syukur ler dari sesetengah company langsung x bagi bonus tuk pekerja dy kan!!!

p/s: utk JK WIRE aku doakan bisness akan bertambah maju so kalo dah maju jgn plk kedekut ngn kami yang berkerja di cne eh!!!! HIDUP JK!!! HIDUP JK!!! HIDUP JK!!! (terover ler pulak)

4 pesanan dari kengkawan:

Bro Framestone said...

he...23x wat la trademark khas untuk company.. jgn kate bonus.. share pun leh dpt he...23x

www.broframestone.com

mImIe~ said...

wah....!!!idea yang bernas!!!
akan aku usahakan dude~

onniey84 said...

syioknyaaa......

MD SULAIMAN said...

biar dapat jangan tak dapat langsung

Post a Comment

 

PerjaLAnan keHidupan SOrang GAdIs © 2008. Thanks to Blogger Templates | Template Design By: SkinCorner