Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers

Monday, December 7, 2009

PAGI YANG PENUH MALANG!

Pagi ne aku kene brain wash ngan seorg operator di tempat keje aku..
krg bayangkan sorg yang tidak bersalah tetiba kene tembak tanpa henti....
kesian tgk aku seh.. padahal x tau ape2, tetiba je pagi ne kene dgn operator tu...
yang kelakarnya, aku malas nak dgr bebelan dy (yang sememangnya tidak ada kaitan ngan aku pun), aku pakai earphone n dgr lagu tapi aku ngangguk je kepala menunjukkan aku ne tgh mendengar bebalan dy (dah mcm burumg pelatuk plak...). pastu sambil aku buat muka tempe basi...
actually operator tu mmg ada wire problem sket...so kalo dilayan makin menjadi2... so, aku buat bodo je....

p/s: mmg malang btul nasib aku pagi ne kan!!!!! iiissshhh3x!!!!!!

0 pesanan dari kengkawan:

Post a Comment

 

PerjaLAnan keHidupan SOrang GAdIs © 2008. Thanks to Blogger Templates | Template Design By: SkinCorner