Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers

Thursday, December 10, 2009

TOUCHING lagi!!!!!!!!

smlm aku dapat msg dari ijat (ex-BF)

ijat : ijat nak mintak maaf kalo2 ijat ade buat salah ke, terkasar bahasa ke,
tersinggung perasaan ke, ijat mintak maaf,

so pagi tadi aku baru balas....

aku : aik? asal plk... bagi sy, aek x d pn buat salah ngn sy... benda dah lepas x perlu
dikenangkan... cuma ia jadikan pengajaran pd kte je...
ijat : lagi satu, saya nak wish besday kat awk, mn tau x sempat nak wish, hepi besday 2 u...
aku : why u say like that???
ijat : takut x sempat, sy ada operation 17th ne (btul date tu masa besday aku)...
aku : operation for what???
ijat : ada ketumbuhan kat otak...

masa tu aku dah terkezut gile lar... rasa x percaya pun ada gak... so aku msg kat pogi (member baik si ijat) n aku tanye ngan dy.. so dy pun cakap mmg betul ijat akan operation sbb ketumbuhan otak... perh sedih tahap gaban seh... menitik gak air mata aku.... so aku continue balik msg ngan ijat

aku : bila dapat kesan.
ijat : dah dua bulan
aku : nape x bgtau???
ijat : ne bgtau ar.. (bengang plk mengajingkan aku plk budak ne)
aku : wlpn kte x de hubungan lg, tapi sy anggap awk ne kwn baik saya...
ijat : sebenarnya aku takut sgt nak buat, tp terpaksa gak buat...
aku : dah, jgn pikir2 sgt... insya allah selamat... kuatkan semangat, jgn lemah...
ijat : trimas...
aku : rileks la... jgn mcm tu... pikir la ajal maut ditangan tuhan... wlpn ape rintangan, kte redah
redah je... insya allah, x d ape2... jgn pikir bukan2...
ijat : trimas coz bg smgt wlpn sy dah buat mcm2 kt awk...
aku : kanser awk tahap berapa???
ijat : kalo org lain 5 mm, sy nye dah 2 inci..

tergamam aku di buat nye... ape harus aku buat???? tolong ler kekwn, beri aku idea???
harus ke aku ke kl utk beri sokongan pada dy??? aku tau, dy musti tgk seram sejuk...!!!
ya allah, aku dah terkata2 lagi....

0 pesanan dari kengkawan:

Post a Comment

 

PerjaLAnan keHidupan SOrang GAdIs © 2008. Thanks to Blogger Templates | Template Design By: SkinCorner