Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers

Thursday, October 22, 2009

MEJA ANTARA BEST STAFF NGAN LAZY STAFF

Aku nak tayang kat korang antara meja best staff ngan bukan best staff…

Mula2 aku nak tunjuk akn meja boss pendek…


** tgk berabuk kan? Selerak yang amat tu!!! (saje upload banyak pic meja dy)..Kami pun takut nak g tmpt dy... serabut sesangat…kami slalu sound, suruh dy kemas nak meja… melampau sampai dah x de ruang lagi... ala mungkin saje je nak tunjuk taktik ngan boss beso bahawa dy la yang banyak keje...!!! ( terlazer seh))) but she really best staff in my office!!!


Ok now, aku tayang meja boss kadazan!!!


** yang ni lagi ler, langsung x de keje nak buat… asyik sibuk je.. bila kite panggil dy „ u nak ape??? I tgh sibok ne!!” (dalam loghat sabah)… aku ingat sibuk sgt, rupenye sibuk updated blog….( toing3*) ~ jgn mare Dolly!!!

So, kat bawah ne aku tayangkan meja mulut beso!!


** yang ne boss mulut beso. Korg nak tau nape aku panggil dy mulut beso??? Sebab kalo dy panggil org atau jwb call, suara dy leh satu bangunan runtuh tau.. hehehe.......
dy ne selalu bersin n batuk...Kalo sehari x batuk n bersin... mmg x sah...yang bengang dy duduk belakang aku... abis suma virus kene kat aku...ishhh hempeh tul!!!


Last ne meja aku...


**Cun x??? Yang ne aku x nak komen banyak!! Lu tgk n komen sendiri...


p/s :~ ada banyak meja kat cne... tapi malas aku nak amik n komen… coz takut banyak pulak dosa aku!!! lalalalalala



0 pesanan dari kengkawan:

Post a Comment

 

PerjaLAnan keHidupan SOrang GAdIs © 2008. Thanks to Blogger Templates | Template Design By: SkinCorner