Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers

Monday, October 19, 2009

issshhhh!!!!

today aku kene balik lewat lagi...
coz boss pendek salah cutt off file shortage... so dy kene revise blk file tu...
bengang seh... yang kelakarnye, pepagi lagi dy dah infor aku bahawa file shortage tu kene revise blk... sebaik she said sorry kat aku...kalo x mmg sia-sia je, dy kene sembur ngan aku...
ye ler aku dah abis key in data masuk system tu... oleh kerana she said sorry, so aku sekadar tersenyum je...
ye la! dah dy mengaku kesilapan dari dy.. so aku pun no komen la...
tapi yang malang nye aku kene stay back untill data already EDI to supplier!!!!

ari ne india x datang keje...alasan nye, dy sakit ker.... ye ker??? leh caye ker??? (aku pinjam ayat dy bila org lain x dtg).... lantak ko la!!!!

korang nak tau, smlm aku geram bangat kat si india ne... mau x, ari sabtu dy x dtg keje alasan x de kenderaan.. ari sabtu aku cuti, tapi ahad aku keje... so bila aku dtg ahad je.. boss pendek sound aku!! " why yesterday x de org datang support??? i ngan donna je!!!"..aku pun sound blk,~ " tu i x tau, i mmg ahad dtg tuk keyin order!!! tu problem india tu!!!"...

mau aku x bingit kan... org lain y x dtg, tapi aku plk yang kene sound... panas ati!!!!!!!!
susah dpt member sekerja mcm tu!!!

2 pesanan dari kengkawan:

Donna said...

alah~~
saya 9.30pm baru balik lehhh...

mImIe~ said...

ekceli i ingt nak teman u..
but my mom already come la..
so i cant support u le..
lalalala

Post a Comment

 

PerjaLAnan keHidupan SOrang GAdIs © 2008. Thanks to Blogger Templates | Template Design By: SkinCorner