Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers

Friday, October 23, 2009

TRAGIS!!!

Esok company aku akan adakan dinner, so minggu ne aku sibuk mencari baju, aksesori, contact lens, kasut dll…. So, mlm tadi balik je keje aku singgah giant plentong tuk cari kasut… masa aku tgh dok mencari kasut.. ada peristiwa yang x dpt aku lupe kan… nak kata kelakar, ye jugak.. nak kata tragis, ye jugak…

Masa aku nak try satu kasut high hill 3 inchi N warna itam… sebenarnye, aku ne x penah pun pakai kasut setinggi mcm tu.. so gatal ler nak try kasut bertumit tinggi
Nak jadikan citer, sedang aku try kasut tu, tetiba aku terpelecok (oppooocoot mak ko!!!!) so aku ingat nothing… Rupe2nye, kasut tu dah terpioh (praaappp!!!!) mcm tumit dy dah nak patah…
So mcm mn ne, aku takut nati sales girl nampak plak…!!!!!hehehehehe
Aku tgk, sales girl tu mcm leka sket.. cepat2 aku letak kasut tu kat rak tu balik!!! N sebelum aku blar... aku sempat menjeling kasut tu... mmg kesian coz kasut tu mcm dah sengit....hehehehe

Moral of story… tu ler, jgn berangan nak pakai kasut high hill... lain kali tgk cutting body tu dulu!!! Tapi x salah aku gak, sape suruh tauke tu jual kasut yang tiada kualiti… kan dah patah!!!! Kuang3x….

p/s** kepada tauke kedai, sori beb sbb gua dah buat lu rugi!!!!!!!!!

0 pesanan dari kengkawan:

Post a Comment

 

PerjaLAnan keHidupan SOrang GAdIs © 2008. Thanks to Blogger Templates | Template Design By: SkinCorner