Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Wedding tickers

Saturday, December 12, 2009

Movie!!!

Semlm aku nak beli ticket wayang kat jusco tebrau City!!! perh penuh giler org....
aku ingat nk tgk SANTAU kul 7.30mlm tetapi seat dah penuh plk... terpakse ler aku tgk kul 9.30mlm punye...
masa aku tgh line up, ada 2 org mak nyah kat depan aku ne.... perh dah ler selebet pastu smelly mereka menusuk ke lubang idung aku jer nyah.... panas ati aku nyah!!! ikut kan ati mau je aku sound mereka nyah!!! biar mereka tau yang aku ne tgh terseksa menahan bau mereka!!!

ok abaut citer santau ne, leh tahan gak... sampai aku terpakse tutup mata aku ne!!!! tapi aku cover2 sket sbb takut kantoi ngan tontel... silap2 member ketawa kan aku punye la....
tapi yang paling aku bengang nyer, seat yang aku duduk ne mcm nak patah jer (jgn cakap aku yang patah kan eh)... perh potong stim btul la???? sampai sakit pinggang aku, menahan agar ia tidak terus patah!!!

be4 go back, kami singgah makan kat restoran my friend, ok gak suasana kat situ!!! tapi yang kelakarnya... sebelah meja kami, ada sepasang couple gak... aku tgk je pergerakkan mereka... lelaki tu mcm kerek nak mampus... dy ingat awek dy lawa sgt ker?? (ada aku kisah).aku ingat aku je yang bengang ngan mereka, rupenye si tontel pun bengang gak!!!

last2 12.30mlm gak aku sampai umah!!!

p/s: utk si nyah => tlg beli limau sekilo n masa mandi gosok satu badan agar ilang segala
bau tu!!!
utk si couple => ko ingat awek ko tu lawa sgt ker??? lawa lagi muka aku ler!!!!
(ada aku kisah)

0 pesanan dari kengkawan:

Post a Comment

 

PerjaLAnan keHidupan SOrang GAdIs © 2008. Thanks to Blogger Templates | Template Design By: SkinCorner